Cases binnen de sector

INTO

Klantenservice medewerkers vinden, met een IT achtergrond, op een hoog niveau. Lastig, maar niet onmogelijk. Het is INTO gelukt!

Henry Schein

Vragen op het gebied van Techniek en IT op een correcte wijze beantwoorden. Het lijkt gemakkelijk, alleen de goede mensen zijn schaars. Toch zijn er mooie successen geboekt!


Nederlands Openluchtmuseum

Vragen beantwoorden aan de telefoon, bezoekers helpen, wegwijs maken binnen het museum, bezoekers een unieke ervaring bezorgen. Hoe gaaf!

Binnenkort lees je hier meer over de resultaten

Dolmans

Bij calamiteiten moet je de rust kunnen bewaren. Dat vereist een DNA dat nét iets anders is. Het is Dolmans gelukt om door de uitingen een keuze te maken uit meerdere goede kandidaten

Yusen Logistics

Yusen, een bedrijf dat enorm aan het groeien is. En dat merk je aan de vibe, de mensen hebben er zin in. Klanten hebben vragen die door de klantenservice wordt beantwoord, ook door de extra aangenomen kandidaten die door de samenwerking met Finders zijn aangenomen.

Maritiem Museum

Er zorg voor dragen dat de klanten het naar hun zin hebben vereist dat je de meest servicegerichte kandidaat vindt. Dat is gelukt!

Hemmink

Hemmink is jaren achter elkaar gekozen tot beste werkgever van het jaar. Men blijft bezig om ook de klantenservice nóg beter te maken.